השקעה בבטומי – כך עושים את זה נכון

האם ניתן למצוא בבטומי נכסים אטרקטיביים בקלות? באיזה שירות כדאי להיעזר לטובת מהלך חלק של השקעה משתלמת בבטומי?

מאז משבר הנדל"ן של 2008, אירופה מציעה לא מעט הזדמנויות להשקעות נדל"ן אטרקטיביות. עובדה זו ידועה כבר לרובנו. עם זאת, משקיעים למודי ניסיון התחילו להפנות בשנים האחרונות את תשומת ליבם מזרחה.

ההתאוששות המפתיעה של שוק הנדל"ן הגיאורגי לצד העלייה החדה בתיירות בשיעורים של עשרות אחוזים, הופכים השקעה בבטומי לאחד מהאפיקים הנחשקים של השנים האחרונות. כמו בכל שוק זר, גם השקעה בבטומי עשויה להיות רצופה בלא מעט אתגרים. על מנת ללמוד איך להצטרף למגמה החמה הזו בעולם הנדל"ן העולמי, קיבלנו כמה טיפים יעילים מחברת הנדל"ן Batumi4YOU.

לא לבזבז זמן יקר

כיום, מוצעים נכסים יוקרתיים ואטרקטיביים בבטומי במחירים נמוכים מאוד. עם זאת, המגמה הזו לא תימשך לנצח. כבר עכשיו אנו מזהים התחזקות משמעותית של השוק הגיאורגי ועל אף המשברים הכלכליים שפקדו אותה – מנפילת הגוש הסובייטי ועד משבר המשכנתאות – היא קונה לה מעמד כמדינה עצמאית כלכלית.

על מנת ליהנות מהצמיחה הזו, חשוב שנפעל בהקדם ונרכוש נכס כשהמחירים עוד נמוכים.

להשקיע בנכס אטרקטיבי

בטומי היא עיר נופש ולכן על מנת למצות השקעה בבטומי עד למלוא הפוטנציאל, חשוב שנרכוש נכס שיזמן אליו תיירים בעלי טעם טוב שמוכנים להשקיע בחוויית האירוח שלהם. דירות יוקרה חדשות רבות נבנות בגיאורגיה ומציעות חוויית מגורים ברמה הגבוהה ביותר עם נוף עוצר נשימה לחופי הים השחור. בחרו בחכמה!

להיעזר באנשי המקצוע הנכונים

כמו בכל יוזמה אחרת מעבר לים, גם כאן מחסומי השפה והתרבות עשויים לבוא לרעתנו. לכן, חשוב להיעזר בגורמים בעלי היכרות מעמיקה עם עולם העסקים הגיאורגי שיוכלו ללוות אותך לאורך ההשקעה.

Batumi4YOU מציעים הזדמנויות משתלמות במיוחד לרכישת נכס יוקרה בעיר הנופש בטומי ומזמינים אותך לקחת חלק בהשקעה בבטומי בליווי צוות מנוסה ודובר גיאורגית – ועם תשואה פוטנציאלית של כ-12% בשנה.

רוצה לקבל מידע נוסף? הטיפים האלו הם נקודת פתיחה טובה לשיחה עם המומחים להשקעות בבטומי מבית Batumi4YOU.
 

מהתקשורת

לוגו דמרקר - בטומי פור יו
Batumi4you: הכתובת שלכם להשקעה בבטומי - כתבה במגזין המוביל Themarker

השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אלייך בהקדם

תפריט נגישות