הטוסקנה של גאורגיה

השילוב בין מלון מפואר ומפנק המכיל בין השאר חוות סוסים, מטווח ירי, מגרשי גולף וכדורגל, יקב ומרתף יינות, למגורים בוילה מושקעת המשתרעת על כ-1500 מ"ר, הופך את מלון אמבסדורי  להשקעה מעולה המניבה תשואה של 8% – 12%

מה צריך יותר הבן אדם מאשר בריאות, מזון ויין משובחים וזולים, חופשות במקומות חלומיים ועם שלל פעילויות מהנות לכל המשפחה?

תארו לעצמכם שאת כל זה ועוד הרבה יותר תוכלו לקבל במקום אחד והמקום הזה יהיה בבעלותכם ואף ייצר לכם הכנסה חודשית בטוחה ויציבה?

מלון אמבסדורי (Ambassadori Kachreti Golf Resort) , ממוקם כ-40 דקות נסיעה בלבד מטיבילסי, בקאחתי, המחוז המזרחי ביותר של גאורגיה ואשר כונה על ידי הסופר אלכסנדר דיומא ("שלושת המוסקטרים") "הגן הגדול" בשל היותו עתיר כרמים ויקבים.

המקום היוקרתי הנו קומפלקס חדשני וייחודי המשלב מלונאות, נופש, פנאי ומגורים. בנוסף למלון המפנק והמפואר כמיטב המסורת של רשת אמבסדור, המתחם מכיל: חוות סוסים, מטווח ירי, מגרש גולף, מגרשי כדורגל וטניס, אולם באולינג, חדרי ביליארד וטניס שולחן, חדרי ישיבות, מרתף יינות, מסעדות שף, פארק שעשועים לילדים ובקיצור כל מה שצריך כדי ליהנות מחופשה מדהימה במקום אחד.

מי לא היה רוצה לגור בריזורט הכי יוקרתי בגאורגיה ועל הדרך ליהנות גם מהשקעה מעולה בעלת תשואה נאה ונכס שרק הולך ומשביח? מלון אמבסדורי שמשתרע על 120 אלף דונם, מציע וילות בנות כ-150 מ"ר המשתרעות על כ-1500 מ"ר , וצופות על הרי טושטי המרהיבים והכרמים הסמוכים והפסטורליים.

כל וילה מכילה 3 חדרי שינה ו-3 שירותים, ומגיעה מרוהטת ומעוצבת בטוב טעם. חברת האחזקות של רשת אמבסדור דואגת לניהול ותחזוקה השוטפים של הנכס, ומאפשרת לבעליה ליהנות משקט ופרטיות מוחלטת, ומהחזר השקעה אופטימלי.

לא רק שתוכלו לבלות במלון אמבסדורי חופשות נפלאות עם יקיריכם, אלא שבנוסף הווילה שלכם תהיה השקעה מצוינת. בתקופות בהן הנכס עומד ריק תדאג רשת אמבסדורי לאיתור שוכרים, השכרתו ואתם תיהנו מהשקעה נמוכה ובטוחה עם מינימום מאמץ.

הריזורט החדש והמושקע הינו הבחירה המושלמת לכל מי שרוצה לחוות את המיטב שיש לגאורגיה להציע. הוא מושך אליו משקיעים מקומיים וזרים לצד כמובן תיירים, והתשואה על השקעתכם מסתכמת בכ-8%-12% !

Batumi4YOU, חברת נדלן ישראלית- גאורגית ותיקה ומשווקת המתחם בישראל, תבצע את רכישת הנכס עבורכם ותדאג לרישומו על שמכם בטאבו באמצעות נוטריון ישראלי גאורגי מורשה בשתי המדינות. לכם נתונה הרשות האם ברצונכם ליהנות מכל היתרונות של הבית צמוד הקרקע והפינוקים, הפעילויות והשירותים שמציע המלון.

כיוון שגאורגיה מעודדת יזמים זרים להשקיע בה, הקונה פטור ממס רכישה. מה גם שאין כל הגבלה בהשקעות נדל"ן על משקיעים זרים (אפשר לקנות כמה יחידות שרוצים). לאחר שנתיים של בעלות הנכס, הבעלים פטור מהיטל השבחה ומס שבח! על הרווחים משלמים בגאורגיה רק 5% מס., ואין כל בעיה למכור את הנכס בעזרת Batumi4YOU.

הקונספט של מתחם "וילה אמבסדורי" הנו בתים צמודי קרקע חכמים וחסכוניים באנרגיה, המשלבים בתוכם ארכיטקטורה אלגנטית ועיצוב מודרני, תוך תשומת לב מרבית לכל פרט ופרט. הבתים הינם מרווחים ומצוידים בכל מה שהנכם צריכים: מערכות מיזוג וחימום לרבות קמין, מטבח מאובזר ופינת אוכל נאה, סלון, חדרי שינה ושירותים מושקעים, ואפילו חצר רחבה ומטופחת הכוללת בריכה פרטית וכרם בת כ-300 מ"ר לייצור עצמי של יין.

תוכלו לנוע ברחבי הקומפלקס הענק המוכן לאכלוס מידי, באמצעות קלאב קאר שמקבל כל בית, וליהנות כאמור מכל המתקנים והשירותים המגוונים של המלון לרבות הסעדה ורום סרוויס, ספא, בריכות שחיה, ניקוי ותחזוקה, שמירה ועוד…

כל בעל נכס רשאי להשתמש בו לצרכיו האישיים בלבד 365 יום בשנה, ואילו בעלים שמעדיפים להשכיר את ביתם בחלק מהזמן, רשאים ליהנות ממנו בהתאם למסלול שבחרו עד 60 יום בשנה.

מחיר התחלתי של כל וילה הוא 200 אלף דולר וזה כולל רישום בטאבו והסכם בעלות עם רשת אמבסדור. הרשת משווקת את הבתים במחיר 500 דולר ללילה בתקופת הקיץ ו-300 דולר ללילה בחורף!

תודו שזה נשמע כמו השילוב המושלם: יעד אידיאלי לחופשות משפחתיות ונכס מניב אשר משביח את עצמו בשיעור 50% תוך שנים אחדות!

ההשקעה במלון אמבסדורי הינה הכי בטוחה ומשתלמת שיש לגאורגיה להציע לכם,

אז בואו הצטרפו אלינו! למה אתם מחכים?

📌חלק מרשת אמבסדור הדואגת להשכרה ותחזוקה שוטפת

📌נציגות ישראלית גאורגית הדואגת לרישום של הנכס בטאבו

 📌צמוד קרקע בן 150 מ"ר על מגרש של 1500 מ"ר

📌בית חכם המעוצב ומרוהט בטוב טעם

📌בריכה ויקב פרטיים

 📌כל מתקני ושירותי המלון היוקרתי פתוחים בפני בעלי הבתים

📌אורוות סוסים, מטווח ירי, מגרשי גולף, כדורגל וטניס, מסעדות שף ומרתף יינות

📌תשואה שנתית צפויה של כ-8%-12%

📌צפי לעליית ערך של כ-50%                                                                                   

מהתקשורת

לוגו דמרקר - בטומי פור יו
Batumi4you: הכתובת שלכם להשקעה בבטומי - כתבה במגזין המוביל Themarker

השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אלייך בהקדם

השאירו פרטים ואחד מנציגנו המקצועיים ייצור עמכם קשר בהקדם!

תפריט נגישות