למה באמת כדאי להשקיע מעבר לים?

ככל שהעולם הופך יותר ויותר מחובר, משקיעים מחפשים הזדמנויות מעבר לשווקים המקומיים. בשנים האחרונות, רכישת דירה בישראל הצטיירה כמשימה בלתי אפשרית למעמד הביניים, או כפריווילגיה למעמדות גבוהים ואלו שזכו במחיר למשתכן.

מה שלא סיפרו לכם זו העובדה שיש מגוון הזדמנויות מעבר לים, ואם יודעים לאתר ולזהות אותם תוכלו להשיג הכנסות פסיביות חודשיות ותשואות גבוהות.

אחת מההזדמנויות עליהן אנחנו מדברים היא העיר בטומי, גיאורגיה. אז למה להשקיע דווקא בבטומי? בתור התחלה, באטומי מתגלה במהירות כיעד תיירותי מוביל, העיר התוססת בצמיחה מתמדת ומדי שנה נבנים בנייני יוקרה חדשים הכוללים מתחמי בילוי עם אטרקציות מגוונות – לא סתם קוראים לה לאס וגאס של הים השחור. בנוסף, הסביבה הידידותית לעסקים של גאורגיה והמיקום האסטרטגי בצומת הדרכים של אירופה ואסיה מספקים פוטנציאל משמעותי לצמיחה ופיתוח. תעשיית התיירות המשגשגת בעיר ובאזור מבטיחה הכנסה קבועה למשקיעים.

בהשוואה לישראל, השקעה בבטומי מציעה מספר יתרונות: ראשית, יוקר המחיה בבאטומי נמוך משמעותית מאשר בישראל, מה שהופך אותה למיקום משתלם יותר להשקעה. בנוסף, ממשלת גאורגיה יישמה מדיניות שמטרתה לקדם השקעות זרות, מה שמקל על משקיעים לעשות עסקים במדינה.

יתר על כן, לשוק הנדל"ן הישראלי מוניטין של שוק יקר עם תשואות נמוכות, דבר המקשה על משקיעים להיכנס לשוק. לעומת זאת, בטומי מציעה אלטרנטיבה משתלמת המעניקה את כל היתרונות של השקעה בנדל"ן יוקרתי עם תג מחיר נמוך יותר.

אחת ההזדמנויות האטרקטיביות ביותר להשקעה בנדל"ן בבטומי היא מלון הדירות Radisson Blu, קו ראשון לים עם מגוון דירות וגימור ברמה עולמית. הפרויקט היוקרתי הגיע לבטומי לאחר הצלחות רבות בעולם וחברת הניהול, Radisson Blu בעצמה, עתידה לנהל את המתחם והמלון במשך 20 השנים הקרובות ולספק למשקיעים השונים הזדמנות השקעה ללא טרחה עם מנעד מותרות ובילויים.

אבל מה מייחד את מלון הדירות Radisson Blu מהשקעות נדל"ן יוקרתיות אחרות בבטומי? בתור התחלה, הדירות מציעות גישה למגוון של מתקנים ושירותים יוקרתיים, החל מקזינו ענק, מרכז כושר וספא ועד למסעדות גורמה ושירות חדרים 24 שעות ביממה. בנוסף, מיקומו האסטרטגי של המלון מבטיח שלאורחים ולתושבים כאחד תהיה גישה נוחה לכל מה שיש לעיר להציע הכולל קו ראשון לים.

השקעה בדירות מלון Radisson Blu בבטומי היא בחירה חכמה למשקיעים ישראלים המחפשים הזדמנות השקעה בטוחה עם פוטנציאל צמיחה מהיר ולטווח ארוך. המיקום האסטרטגי, התיירות המשגשגת והסביבה הידידותית לעסקים – הופכת את העיר ליד השקעה אטרטקיבי ביותר. אל תפספסו את ההזדמנות הזו להשקיע בעתיד שלכם ולנצל את הפוטנציאל של השקעה בדירות Radisson Blu Hotel Apartments בבטומי, גאורגיה.

חברת Batumi4U, מבינה את השוק הגיאורגי לעומקו ומעניק לך את המעטפת שמלווה אותך בתהליך. משלב פתיחת חשבון הבנק ועד לרישום הדירה בטאבו הגיאורגי. נדאג שתבינו את האותיות הקטנות בשפה העברית ותהנו מהשגת הכנסה פסיבית חודשית ומיקסום תשואות.

אז אם אנחנו מסתכלים על התמונה הכוללת – השקעה בנדל"ן היא דרך חכמה להגדיל את ההכנסות שלך, ודירות מלון רדיסון בלו בבטומי מציעות הזדמנות ייחודית למשקיעים ישראלים לעשות בדיוק את זה. מחירים זולים מהארץ, הזדמנות השקעה מאובטחת, שירותי ניהול מקצועיים וגישה למתקני נוחות ושירותים יוקרתיים במלון הדירות.  זוהי אופציה מצוינת למשקיעים המעוניינים לגוון את תיק ההשקעות שלהם וליהנות מהיתרונות של השקעת נדל"ן יוקרתית. למה לחכות? השקיעו היום בדירות של מלון רדיסון בלו בבטומי והתחילו לקצור את הפירות מהשקעה חכמה בייחוד עם מחירי הפרייסל הנוכחיים. הדירות עתידות להתייקר במחירן מדי שנה, עם כ-15%-20% עליית ערך מתמדת בשוק המקומי.

ליצירת קשר ופרטים נוספים:

תפריט נגישות